Coolblue-nieuws

Coolblue helpt werkgevers om hun medewerkers van thuiswerkplekken te voorzien

Samenvatting

Vandaag start Coolblue zijn eigen zakelijke dienst voor thuiswerkplekken. Met deze dienst kunnen werkgevers in België en Nederland hun medewerkers van een ideale thuiswerkplek voorzien.

Vandaag introduceert Coolblue: de Coolblue Thuiswerkwinkel. In een gepersonaliseerde Coolblue-omgeving kunnen werkgevers thuiswerkproducten aan hun medewerkers aanbieden. Werkgevers bepalen zelf het shoptegoed per medewerker én het assortiment: van zit-sta bureaus tot headsets. Medewerkers hoeven de kost van hun thuiswerkproducten niet zelf voor te schieten of te declareren. Ook kunnen ze gebruik maken van alle diensten van Coolblue. Zo krijgen ze advies, kunnen ze de producten omruilen of eventueel laten repareren. Voor hun bestelling geldt: vandaag besteld, morgen in huis.

Camille Depuydt, Manager Coolblue België: “We hebben iets nieuws bij Coolblue: Thuiswerkwinkels. Hiermee helpen we werkgevers met de uitrusting van de thuiswerkplek van hun medewerkers. Ondertussen hebben we er al tientallen gebouwd, onder andere voor ING, Leaseplan en Tony’s Chocolonely.”

Coolblue wil nog meer werkgevers van hun eigen Thuiswerkwinkel voorzien en later ook thuiswerkplekken zelf ergonomisch gaan installeren. Ga voor meer informatie naar Coolblue.be/Thuiswerkwinkel.

Over Coolblue

Coolblue is het meest klantgerichte bedrijf van België en Nederland (Net Promoter Score van 68). De retailer verkoopt consumentenproducten in 10 categorieën, van Beeld & Geluid, Telefonie, Computer & Tablets, tot Huishouden & Wonen. Coolblue heeft een eigen bezorg- en installatieservice én 14 fysieke winkels in België en Nederland. In 2019 behaalde Coolblue een omzet van 1,5 miljard euro.

Afbeeldingen Beeldig.